05 lipca 2012

Neon

Dzisiaj na portalu zeberka.pl została zamieszczona moja stylizacja. Bardzo dużo komentatorek było oburzonych tym, że znowu rzeczy są ze sklepu siostry. Ale moje drogie co mam napisać, skoro większość moich ubrań pochodzi właśnie z jej sklepu? Co jest w tym złego? Bo ja nie rozumiem. Każdy może mieć swoje zdanie i nie neguje tego, stylizacja może się nie podobać, ale żeby wielkim problemem było to, że moje ubrania są ze sklepu siostry...  Tak więc dzisiaj zestaw, który praktycznie w całości nie pochodzi z naszego sklepu. ;) I jeszcze chciałam dodać, że między innymi celem bloga jest prezentowanie rzeczy ze sklepu mojej siostry. :)











szorty - bershka
kamizelka - cropp
top - nasz sklep
buty - deezee.pl

 

36 komentarzy:

  1. ŚWIETNE BUTY:)ogólnie całość bardzo w moim stylu.Nie przejmuj się głupim gadaniem,to jakieś zazdrosne panienki tylko tak piszą,rzeczy z waszego sklepu są bombowe i życzę sobie ich dużo więcej na blogu,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam na Ciebie przez zeberke. Świetne stylizacje i ubrania również :) I ja także kompletnie nie rozumiem czepiania się bab z zeberki co do sklepu Twojej siostry. Po prostu zazdrośnice mają gdzie wylac swoje żale i kompleksy :D Powracając do ubrań z waszego sklepu: są naprawdę piękne, jeśli można wiedziec w jakim mieście się sklep znajduje? I czy nie planujecie może kiedyś otworzyc również sklepu on-line? Z tego co widzę chętnych byłoby napewno sporo bo ubrania są świetne :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sklep jest w Mielcu (podkaerpacie) Ja również jestem fanką jej sklepu :)

      Usuń
  3. masz urode i figure modelki juz dawno mialam zamiar ci to powiedziec:) obserwujemy i zapraszamy na nasz nowopowstaly blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  4. jak sprawuja sie te buty? :) bo mam zamiar sobie je kupic :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jeszcze nie mogę powiedzieć jak się sprawują bo miałam je pierwszy raz założone, ale są dosyć wygodne. :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz podobają mi się te buty, wiele dziewczyn je nosi, ale tylko na Tobie wyglądają na prawdę dobrze .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to samo pisać! az roi się w necie od zdjęć tych butów i wyglądają tragicznie ale u Ciebie poprostu ekstra. Pierwsze co, to zwróciłam uwagę na buty prezentują sie świetnie i idealnie do Twojej figury!

      Usuń
  6. Mnie kompletnie nie przeszkadza to, że ubrania są ze sklepu siostry, natomiast sam podpis "sklep siostry" przeczytany po raz setny w jednej notce, albo w podpisach pod każdą staje się po prostu śmieszny. Nie rób tyle powtórzeń :) zastąp to nazwą Yoshee, tak? Skoro ma nazwę to po co piszesz "sklep siostry"?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look i kolor spodenek bombowy.
    Jestem ZA pokazywaniem ciuchów ze sklepu Twojej siostry, jeszcze kilka cudeniek tu pokażesz i z samego Krakowa przyjadę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz i faktycznie na tobie te buty wyglądają jakoś tak atrakcyjniej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma rzeczy, która by mi się nie spodobała:)
    stylizacja na dużego plusa ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili - pojawił się nowy post ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajna stylizacja, mam to samo co osoba komentujaca powyzej, te buty na wielu osobach wygladaja, no nie wiem, jakos nie pasuja mi, moze to kwestia koloru, ale na tobie prezentuja sie swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. TE BUTY WYGLĄDAJĄ BOSKO ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądasz, ale i tak buciki wymiatają;) Są po prostu rewelacyjne;)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne spodenki i super w tym secie wyglądają te buty ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy prowadzisz jakas diete czy z natury jestes taka chuidzutka ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne te szorty :) Chętnie wybrałabym się do waszego sklepu ;)

    Zapraszam na nowy post i do obserwowania mojego bloga http://honniess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna stylizacja! Przyznam się szczerze, że nigdy nie myślałam, że spodobają mi się sportowo-trampkowo-adidasowe buty na koturnie! Jednak się myliłam! Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygladasz fantastycznie! A komentarzami sie nie przejmuj, dobrze ze promujesz wasz sklep, do tego kiedy sprzedaje takie fantastyczne ciuchy!
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny zestaw. te buty z deezee jakoś nie za bardzo przypadły mi do gustu, ale na twoich nogach wyglądają świetnie:):D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Szorty nadają całości charakteru :)

    zapraszam do mnie na: www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pięknie wyglądasz :)
    Oglądałam własnie ostatnio te buty :)

    Zapraszam do mnie www.kosmodo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fenomenalne buty :) Wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie:) Nie przejmuj się komentarzami, ubieraj się tam, gdzie TY chcesz! ;)

    Pozdrawiam serdecznie, pięknych wakacji! :)
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  23. cute shorts,nice blog, follow each other?
    http://shana-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne spodenki. Podoba mi się w nich najbardziej neonowy kolor. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow wyglądasz świetnie a tych butów strasznie ci zazdroszczę bo są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy "sklep siostry" to marka ? Nie. Wpisuj marki a nie miejsce zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  27. love the style of your sneakers !

    OdpowiedzUsuń
  28. przepraszam za pytanie, ale ile Ty masz lat? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. / Thank you for your comments.

Copyright © 2016 Yoshee , Blogger