29 czerwca 2015

Summer look



Dzisiaj przedstawiam Wam stylizację, w której główną rolę odgrywa kolorowy kombinezon. W tym sezonie cieszą się one dużą popularnością. Są wygodne i prezentują się bardzo dziewczęco. Do mojego zestawu dobrałam buty od Loly in the Sky w drobne, biało-czerwone paseczki. Kombinezon świetnie sprawdzi się na upalny dzień z koturnami, sandałkami lub płaskimi baletkami.   Jestem wielką fanką tej części garderoby. A Wy? :)












| kombinezon, bluza - Yoshee.pl | torebka - Yoshee | buty - lolyinthesky.com | 

3 komentarze:

  1. Oo tak, kombinezony zawsze dobre :) Wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. od dłuższego czasu poluje na krótki kombinezon, ale w żadnym narazie nie wyglądałam zbyt dobrze, za to Ty wyglądasz świetnie Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :-) Piękna z Ciebie dziewczyna ! :-) Już jestem ciekawa kolejnego zestawu, może wspólna obserwacja ? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze. / Thank you for your comments.

Copyright © 2016 Yoshee , Blogger